Aktualności

  Warunki sprzedaży ofert turystycznych w promocji systemu lojalnościowego Loyalty System

Zasady sprzedaży promocyjnych produktów turystycznych obejmujących system lojalnościowy Loyalty System są proste i jasne. Klient dokonuje rejestracji w systemie lojalnościowym: http://www.loyaltysystem.pl Klient po dokonaniu rejestracji w systemie lojalnościowym, dokonuje rezerwacji poprzez system rezerwacji SARTweb na określonej stronie turystycznej. Oferty promocyjne są przeznaczone wyłącznie dla Klientów systemu lojalnościowego http://www.loyaltysystem.pl, którzy posiadają minimum 10 punktów lojalnościowych na swoim koncie. 10 punktów można zdobyć wysyłając zaproszenie dla znajomego, a znajomy go zaakceptuje. Jeśli Klient jest zarejestrowany w systemie lojalnościowym dokonuje rezerwacji bezpośrednio ze strony turystycznej logując się tym samym mailem, którym rejestrował się w systemie lojalnościowym. Nie ma możliwości sprzedaż usług turystycznych promocyjnych, klientom, którzy nie zarejestrowali się w systemie lojalnościowym. Płatność za usługę odbywa się poprzez kartę lojalnościową. Wyjątkowo przy pierwszym zakupie możliwość zapłaty istnieje w innej formie. Po pierwszym udziale w wyjeździe Klient dokonuje zawsze płatności otrzymaną kartą lojalnościową Klient zasila w tym celu kartę lojalnościową, ma do tego określony i wyznaczony rachunek.


Data: 07/02/2013, 10:50 Wprowadził: Dariusz Cieśla źródło: Dariusz Cieśla

Brak komentarzy dla tej wiadomości.


Dodaj komentarz:
Imię, Nazwisko:
Email:
Treść:






Archiwum:

Kategorie:

Wyszukaj ofertę
 
Cena: - - - PLN
Trwa ładowanie...
Więcej opcji